2011年7月27日星期三

計劃趕不上變化

行了一日,終於返到青旅,沖了個涼,落大堂坐下用wifi上下網,因為手機set個vpn吾知點解用吾到,上吾到facebook,無無聊聊企係青旅門口食煙放鬆下,順便識下朋友,天日可以一齊去玩,青旅既大堂真係好正有吾同國家既人係度吹水,齊齊係度玩game,晚晚都玩到2 3點先訓,當然我都識佐d朋友啦,仲約佐明明廣州仔同翻譯天日一齊去玩!(呢度介紹佐佢地)

由於今日有幾個人一齊去玩所以不能按自己既行程去玩,要就岩大家,因為有d朋友仔去佐我地未去既地方,由今日開始我就冇跟行程表去玩。決定佐今日去胡同、鼓樓一帶玩,由於廣州仔係第2間青旅住,所以我就約佐佢係地鐵站等。個個都好準時8點出現係大堂,齊佐人先食早餐,廣州仔又帶佐個朋友黎,閙閙。一行5人開始今日既旅程。
旅行團既旅客比我地仲早

係度見到d e生教人bvm同cpr,嘻嘻我又識真係想去露2手






寫信比一年後既自己20元好貴,吾舍得但都寫佐封俾女朋友,係佢生日時寄俾佢。


午飯前翻譯要走了,因為要坐火車返家了,我地4個就係度行胡同,感受下老北京,吾識路係度睇地圖時就識佐書生,佢指佐我地方向後就分開了,但行佐冇耐書生又追上黎問我地可吾可以一齊行,當然可以啦,因為書生讀書時好中意歷史,所以係老北京內行走有個呢d人當然好,去到邊都可以講段歷史俾我地聽。
大家係度聽佢講歷史
三人行必有我師

沒有留言:

發佈留言