2011年7月29日星期五

徐大叔家的熱情 和 不能忘記的過程!

有甘樣既一句說話:不到長城非好漢。但係開發佐既﹑裝飾過既長城未免也太悶太冇挑戰性了,要去就去野長城。

係香港睇新假期介紹野長城,甘岩我又就快要去北京玩,所以上佢介紹果個網留言,拿了聯絡方法,本黎打算去新假期介紹果個地方150元住一晚,長城就係屋門口,景色好正!但係多手baidu佐一下,搵到佐徐大叔家,網上d資料係好多年前既價格已經吾準了,但對於我黎講一個電話已足夠!
徐大叔家門口


我d普通話經過呢幾日既死練已經去到我講人地明,人地慢慢講我明既境界!所以徐大叔呢個地方係我搵到既當然由我跟返了,但由於徐大伯家已經遠離北京市,去到接近河北了4個幾中車程,所以有好多鄉音,當吾明時我就會搵廣州仔聽。

一打電話去徐大叔家已經feel到佢好熱情,但由於第一次打電話去時我係去緊玩,試探清楚真係有呢個地方同價錢後(65元住1晚包3餐),就同徐大叔講我去玩緊可吾可以今晚先傾,是是但但講佐個時間俾徐大伯,徐大叔真係好準時打返俾我,因為佢要教我地點去,點知果陣時我仲係清華大學入邊,飛飛下單車有花生食(有一個家庭黎北京玩,可能d仔女吾聽話,個呀媽係度要打要殺,好好笑)為佐吾阻住我花生當然又同徐大伯講一小時後先ok嗎!徐大叔好好人冇say no。一個中後徐大伯又好準時打黎,呢次我已經係返青旅既bus上,以我地呢幾日係北京玩既經驗車程最小1個中,問佐個北京人點知佢話個半中,嘩屌有冇搞錯甘耐傢,由於太累就同廣州仔2個男人抱住d家產貼到近一近就訓教,點知岩岩訓著就俾電話叫醒佐,估到係徐大叔啦!徐大叔好好心機教我地點去佢度,叫我拿支筆記低,嘩原來真係好複雜,講佐一次之後confirm完又再confirm,怕死我吾識去甘,之後就問我地係邊度人,又問我地係學生定咩,原來學生仲有得平60元,同埋徐大媽要知道我地係邊度人先至煮到岩我地口味既飯菜。

坐車攻略,吾好話我寫得樣衰呀!我依家睇返都仲明寫咩
好早好早我同廣州仔就起身出發去野長城,係街邊食蒸包,屌那媽,我都算大食個了,點知廣州仔仲勁過我,佢一開波就要佐8隻,我呆晒,我要3隻之後再3隻已經飽出屎,出發時佢仲外賣2隻,佢話齊頭十隻好俾錢。食完包就打個電話俾徐大叔同佢講我地出發,佢就教我地坐幾點車,仲教埋我地去到東直門地鐵站之後點行去搵980,但其實我甘醒邊會細心聽呢d野,最多到時吾識咪問人,原來980有好多黑車,指既係私人經營既車,由於車型車色乜都做得同政府經營果d一樣,only吾可以用北京通同入站,但就停係離站頭1m既地方,價錢就好貴,尊呃外地人同鬼老,都見到好多人中伏上佐果d車,因為黑車果d人見到你係度搵搵搵就係甘拉你上車。我同廣州仔就係度恥笑果d人,見到係靚女既我就會打個眼色俾佢,醒吾醒就睇佢自己了!都有幾個醒水,總算對得住良心!耐吾耐徐大叔就會打個電話黎問下我地。

由於係980上我已經開始急屎,廣州仔就急尿,大家都忍佐個半中,一落車就係甘搵toilet,但由於落車既地方離轉車既地方仲有段路,我地就順住呢條路係度搵,但仲係好早加上已經遠離北京市,俯近冇商店,行行下就到佐轉車既地方,有d小販係度賣野我地就問佢邊度有toilet,佢話轉左商場入邊有,搵到商場原來開9點,屌那媽,廣州仔就話冇咩人不如係街邊花壇呵佐佢算,我話你呵尿得姐我急屎呀屌,話口未完佢已經係度呵緊!甘我就係度頭痛緊呵吾呵,望望本notes寫佐有中國移動既門市,就問d小販入邊有冇,佢地話有不過吾知俾吾俾你呵,屌吾撚係呀!有toilet吾俾用,吾理甘多狗沖過去,有個靚女服務員企係門口幫客人開門,見我沖得甘快問我咩事,我話可吾可以借個toilet俾我爽佐先!佢都好爽手甘話前面轉左,嘩屌你老母千萬大軍係果一刻爆發出黎!出到大廳見時間仲早,因為我地坐9點10分既車,就係大廳度坐,見到果個服務員同佢講佐聲thx,佢就笑笑口,我吾知佢笑咩就多多咀了下人,問佢笑什麼,佢話你一定忍了很久了吧!

上了25路車後又打電話俾徐大叔,同佢講我地坐9點10分既車黎緊,佢話徐大媽會係街口接我地,之後都係甘打電話黎問我地到邊,但我地知鬼係邊咩,其實佢只係關心我地路上係吾係安全,徐大叔一家人真係好!坐佐2個幾中後到佐落車個街口,賣票員叫我地落車,一落車就聽到徐大媽係度維維﹑維維!

去到徐大叔定已經為我地準備好飯菜

徐大叔既媽媽,當我係孫仔甘
見到有飯食好似食到寶甘,d送又好味一次過啪佐幾碗(因為窮,所以出黎甘多日都未入過大飯店食飯,北方人平時好小食飯,所以街邊好難搵到飯食),食飽飯飲佐酒後徐大媽就叫我地訓陣覺,中國人習慣午睡,訓醒先教我地逃票玩野長城,仲問我地係佢地個房一齊住定去旅客房住,為佐吾阻住徐大叔家人當然吾會住佢地房啦,佢先先以為我同女朋友黎,為我地準備佐張大床,哈哈哈點知係同廣州仔黎,不過吾緊要,徐大叔家旅客園好大,一百幾十人黎住都吾成問題。

退休之前徐大叔係古北口火車站做,見有d靚仔去到古北口搵野長城,但由於冇地方住就訓火車站,徐大叔見到天氣甘凍佢地訓火車站就帶佢地返屋企住,就係甘樣徐大叔就開始佐佢既接待背包客生活,徐大媽本身係火車站負責煮飯,所以全國甘多省既飯菜佢都識煮,仲有你想食咩都可以同佢講叫佢煮,真係好好好味!

沒有留言:

發佈留言