2011年7月26日星期二

廣交朋友,yourth hostel

yourth hostel提倡既係為青年和學生旅遊者提供“安全、衛生、友善、舒適、經濟、環保”的住宿服務,鼓勵青年熱愛旅遊,熱愛自然,廣交朋友,從而達到促進青年間的文化交流和推廣自助而健康的環保旅遊的目的,進而為社會培養青年的社會意識、自律意識、文化意識、多元化意識及環保意識等提供一個場所。
係青旅內我認識大陸朋友十居其九都係大學生,個個都好nice,因為我既普通話真係好普通,佢地個個都好好心機教我,2日內已經由吾識講變成可以同人溝通,當然仲有d音轉吾到,佢地同人地講野會講得好快,我會聽吾明,但佢地同我講野時會慢半拍,等我邊傾計邊學普通話


訓教時就係俾呢個全青旅講野最大聲既香港人吵醒佐,這次旅行走了大半個中國,吾識英文吾識普通話吾識用電子產品,在半路上吾見佐相機,買了個新既吾識用亂甘按變成佐拍video,手機有翻譯卻吾識打字,要求我回香港後帶佢去買個可以寫既手機,應成佐佢,但回到香港果日下午就開始返學上午我先返到,一直冇時間。希望能聯絡到佢帶佢去買!
Leilei Xing讀書高手,直頭係活生生既google翻譯器,識法文﹑英文﹑日文﹑韓文等等太多了,佢係度數到我頭都暈,依家係法國讀mastr,去法國讀書特登經hk飛,為的就係能和我再見一面,成日叫我放假去法國搵佢,同我一齊遊歐洲,飛歐洲甘貴鬼有錢去咩等我出黎做野先啦。



左二︰明明,好可愛既東北人。左一︰明明個同學,好成熟諗野好全面。中間︰日本仔吾知咩名,右二︰香港人。
左二︰閙閙,長跑高手。中間︰書生,主修中文,同佢去玩全程同我地講古仔,每到一個景點就講下呢個景點既背景。右二︰廣州仔,當我聽吾明時就用廣東話幫我翻譯。

右一︰4川人,講價高手。右二︰網友。

左一︰徐大媽,係佢屋企住佐2日照顧了我2天。右一︰徐大伯。中間︰徐大伯的媽媽。

韓國人,遊晒全中國,係北京時同佢一齊係度洗衫時相識,之後去到桂林居然又撞到佢。

桂林青旅既前台哥哥

小妹妹,做生意為自己賺學費
在龍勝開酒店的老板
台灣夫妻,係高雄開酒店,成日叫我去台灣玩。
交朋友其實好簡單,打開自己既心,了解下別人既文化,同一個美國人交談時我先知道,佢吾明中國人點解成日要同佢影相,因為美國人比較重視私隠,係青旅同一班法國人玩3國殺時係幾甘開心,佢地吾識睇中文字,大家解釋當中既意思俾佢地聽,佢地出親牌都kill kill聲,好似打架甘。

沒有留言:

發佈留言