2011年7月28日星期四

狗屎垃圾的景點

朋友仔都返晒家,平時最吵果班大學生都去佐上海,平時熱鬧的青旅想不到也有這種寂靜,只有我一人獨守16人間,無無聊聊把穿了幾日既褲除下拿去洗,想不到平時放係公用洗衣間既肥皂都不見了,一定係朋友們把自己既東西都帶走了,褲洗濕了,但冇肥皂,本想掛起滴乾就算,但這時卻有個korea女人行入黎洗衫,我仲以為佢係中國人,用中文問佢有冇肥皂,原來佢係korea人,吾識聽中文,google完再問佢有冇soap,吹佐幾句,介紹自己from hk,問下佢之後去邊,同佢講自己會去邊之後就一齊係大廳上網,但仆街既就係部iphone set佐果個vpn一直連吾到,只能上一d和諧網,高登﹑fbyoutube全部上吾到,好彩手指入邊有個軟件可以爬過呢個墻,不過要用電腦先上到,青旅好在有2部電腦任玩,但冇理由成日霸住吾俾人地用,所以都吾係成日係度用電腦上網,由於真係太悶,同korea美女say佐個bye就返房訓教,沒有留任何聯絡方法。(在中國地方很大,人超多,但我們卻係幾千公里外再次相遇)

今日好早好早就起來了,收拾裝備就出發去廣州仔果間青旅住幾日,係街邊買佐2個燒餅,邊行邊咬,想買杯咖啡飲,但個心卻十五十六,因為自己冇乜錢,一杯咖啡最小幾十元,但自己咖啡癮又真係好大,好在搵黎搵去都吾見有咖啡店,係地鐵站外見到間士多有支裝咖啡,猶豫佐一下都係買佐,2眼好似見到寶甘,發晒光,但第一啖落去之後,爆晒粗,甜到飛起,好似糖水甘,真係想掉佢出馬路中間,但想一想這是錢呀,吾好浪費,合上2眼,2啖啪佐落肚。平時d咖啡香﹑苦澀會係個口度滾動,但呢次全是糖分在滾動。


黎到廣州仔住果間青旅,真係如網上所說甘靚,綠化得好靚,4合園式,屋內種滿花草樹木,但價錢也成正比,我住6人間會員65元晚,仲要天晚冇床位,過多晚先有,不過都好,反正我天日去野長城冇床位可以吾使俾65元。放好行李就出發去買飛機票,人生路不熟搞到成11點先搵代售點。

廣州仔今日約佐2個四川人一齊去玩,由於2個四川女仔一早去佐頤和園,所以我地就冇去果度,直接去圓明園,以前讀書時知道圓明園好西利,俾8國聯軍燒晒d寶物,好有歷史價值。呢次終於黎到了,買佐張學生飛就出發,一入園第一個印象就係我屌你老母,乜甘似我鄉下果d中山公園既,射氣球,圈公仔,果db game出現晒,行入小小有個美食酒吧,仲仆街,求9其放d音樂,幾個小販係度賣d吾係野食既野食就話美食酒吧街,仲要貴到飛起,愈行愈吾對路,因為地方真係好大,冇晒方向,跟住就搵個清潔工人問下果幾舊大石係邊,嘩屌仆街入去仲要坐車俾佢賺幾十元個人,我地緊係採你都傻,行入去就算,行佐個幾中入到去,呢次仲火,仆你個街呢d甘既狗屎垃圾景點跟本就假到飛起,乜野歷史文物,跟本就係是9但放幾舊大石係度就算,跟本就係以前有甘既歷史景點,依家是9但起個公園放返d大石係度就話係以前歷史果個地方,就向遊客收錢。跟本一點價值都冇,仲要晒佐我3個幾中係呢個甘狗屎垃圾既圓明園,閙晒識果d粗口之後就掉頭走人去清華北大玩。(圓明園太垃圾了,吾放相出黎,費事伏人,千其千其吾好去圓明園。)
4元既午餐
去到清華門口已經2點幾好肚餓,但係一樣搵吾到有飯食既餐廳,見有d3輪車既小販係度賣野食就就一人一豌4元既涼面當午餐,清華對出有條大臭溝,我地就係甘坐係地下對住臭溝食午餐,雖然不是什麼美食,但甘樣既食法真的很開心,大家share tissue用分水飲,大家都不介紹這些食物,因我們想法一樣就係省得就省。


人山人海
食完午餐我地就問d小販,入清華北大係吾係要排隊,佢地話係,因為太多遊客黎朝聖了,如果排隊起碼都成個中,佢地就建議我地去租單車然後叫果d人帶我地入去,甘就吾使排隊了,因為北大清華d保安都收佐果d人既錢,果d人就帶遊客入去賺錢,一架單車加入一間大學就25元,聽到甘貴嘩佐聲不如去搶,好在我地有24川女仔,4川人出名講價勁,係甘beleebala,一出價就話我地入2間大學10元,哈哈我自己都眼凸佐,人地一間收25你殺甘多,由於果個人要帶其他人入又吾想我地講價俾其他遊客知道,係甘閃閃縮縮,叫我地等下,甘我地自然明啦,買條老北京冰棒一邊食一邊等,佢出到黎個4川女仔又發攻,話我地係4川地震災區既孩子,用4川話係甘叫佢收平我地,甘果個人話10元太低,成本價都吾夠,甘我地又一元一元甘加上去,加到15元佢仲話吾得,甘我就用第2個方法同佢講,60元帶晒我地入2間大學,其實一樣係15人一個入2間,哈哈佢數學一定吾合格,係度心算佐一陣,我就吾知佢算佐d咩出黎,就話好了好了,租單車要放低證件,叫我地放d學生證係度,哈哈,件屎f鬼又識字wo,見到我個係hk既就話,怎麼你是香港的呀,操給你們騙了,媽的b。笑到我仆街,之後就叫我地跟住佢出發,我就問佢一日賺到幾錢,佢話都有幾百元,跟住佢又拿北大清華既研究生學生證我地睇,拿住2個研究生證當扇甘係度扇,真係羨慕又妒忌,吾抵得佢甘寸就話,沒見過這樣笨私研究生,604個人不就是15元一個人嗎,跟住佢又爆粗,哈哈,呢個屎f鬼真係好搞笑,叫我地俾人捉停就講暗號,紫禁城16座,然後見換佐個保安又叫我地升級講18座。



入到北大就見到一對老夫妻係度閙d亂甘寫字既人!






係清華就見到有一個家庭係度教仔女,同樣係度花生!


沒有留言:

發佈留言