2011年7月25日星期一

寂寞不適合我

今日按照計劃去天安門,紫禁城,北海公園等地方玩,很早很早就起來了,先去找賣火車票的地方,走了大半個中頭,卻買不到硬臥火車飛,因為返廣東既車飛好多時都俾d黃牛買晒,買不到也冇所謂了吧,明天在早些去看看吧,冇硬臥就挑戰硬坐吧!

出來冇耐天就開始落雨,找個地方食了個早餐,就找地鐵站出發今日既行程,來到天安門,雨細了,但能見度還是很低很低,草草看了2眼就向紫禁城出發,因為此刻開始想遠在香港的女朋友了,入了紫禁城心情更差了,很多旅行團,選了向左行避開人潮。
貓仔仲未訓夠
上了山影了紫禁城全景

行下行下已經到了北海公園,北海公園很美很靜,係甘既環境下我個心更sad了,幻想著帶著女朋友係呢度漫步,淑樺呀呢度靚嗎?佢必定答我靚呀!幻想著佢跟住我係柳樹下行走,我係前邊快步,佢係後邊追趕著。坐係石頭上看面前的湖,是那麼的靜,看湖中既荷花,是那麼的燦爛。愈想愈激動,愈幻想愈擔心佢,怕佢係香港不去找食的,怕佢想我每晚也訓吾著,短暫分開才慬得一齊時係多好。係甘既環境下手機既mp3居然轉到佐我想找一個女朋友呢首歌,即刻大大聲爆佐句〝屌你老母搞邊科〞哈哈就係因為太大聲,把自己也震了震,從頭先既心情中跳了出來,就係爆佐句粗口之後成個人由朝早既寂寞心情中走了出來,拿出電話打了俾之前係網上識既廣州仔,睇下佢到佐北京未,原來佢已經係青旅了,為了不想讓自己悶,就去找他了。




自己係北海公園廣州仔話想去天安門行下,因為朝早落雨,係天安門我也沒多留就走了,所以我也想在去看看,這時心情已經好多了,因為就快有人陪我吹水了,因為睇地圖路程都幾遠,所以就問下人有冇車了,見到個清潔工人係度吸街邊d水就上前問佢,佢話好近吾使搭車,搭車都係一站就落,甘我見得果一站之後又要行,不如直接行過去好了。佢就話你等下吧,我吸完水就走那邊,可以車你過去,甘著數甘我緊係即刻話好了,點知等佐成半個中仲未吸完,我又吾好意思同佢講話走先,當我就想出口話走先佢就話得了,真係好多謝果位街邊清潔工人!

黎到天安門廣場買了支老北京冰棒邊食邊搵個廣州仔,大家都係一個人出黎玩,佢係網上見到我開post搵人一齊係北京玩就加了我qq,去到人民英雄紀念碑度就想起1989年既64運動,當年爸爸就係係呢度作戰了,就問個廣州仔睇佢知吾知咩係64,果然吾知,2個人漫步係天安門廣場細說64,哈哈係高登成日見到d人問去北京有咩要注意,一定會有人提佢大叫平反64,依家我就係天安門講64,但吾夠膽大聲叫平反64,費事真係俾人溶佐。

一直向南黎到大剧院,夜晚去佐王府井食小食當晚飯,因為窮所以要就住使d錢。

20110724

沒有留言:

發佈留言