2011年7月29日星期五

野長城的魅力

大自然!變化萬千,猜不到,看不透,隨心所欲,為所欲為。

北京好多有長城既地方都俾旅遊公司買佐,入內要俾錢,呢次去既臥虎山長城都俾旅遊公司買佐(25元),但當地既村民會教我地逃票,每日既6am-11am,3pm-6pm會有人守,其他時間冇人守可以自出自入。


2點幾中,徐大媽就叫醒我地,簡單地教佐廣州仔點行,送我地入佐山之後,我就問廣州仔點行,佢就話見水溝之後左手邊,之後一直爬山就會見到!廣州仔聽到就以為甘簡單應該吾會好遠,乜都冇帶正係帶佐d家產,我都一樣帶上我個袋,裝佐支水。

第一次見到火車路,當然要玩下影下相
影完玩夠就向上爬,行佐大約1個中就見到小小長城既跡象,開始hi hi地。












天日會去最遠果個山頭
今日天氣好好,又有太陽,但由於帶吾夠水,所以一路上都就住就住甘飲,玩下望下,晒佐好多時間,一路上只見到一隊既鬼老,冇其他人經過,見班鬼老落山就問佢地仲有冇水,可吾可以俾d我地,呢班鬼老都算孤寒,有水都吾俾我地。

落到黎徐大媽已經準備好飯菜俾我地食飯,2個人3個菜,徐大媽自己裝小小菜出黎同徐大叔既媽媽食,徐大叔就去佐幫朋友整野未返,我見到甘就死都要徐大媽同我地一齊食,如果吾係我就吾食,佢好關心我地,同樣係甘叫我地食多d,自己卻吾食d菜,怕我地吾夠食,其實我地跟本食吾晒,為佐吾浪費食物,最後同廣州仔都啪晒d飯菜。
徐大叔返到黎就問我地去吾去到,我地話可能行錯佐路,搞佐好耐先去到第一個戰台,後邊果d冇上,徐大叔就叫我地天日去過,但我吾係甘想去,廣州仔就好想去,就係度吵天日去吾去,因為天氣預報話天日落雨,廣州仔就話如果冇落雨死都要去,我就吾係甘想去,但想想下冇理由要佢自己一個去傢,大家黎到,佢自己去又危險,就應成佐天日一齊去。

第2朝5點徐大叔就黎叫醒我地,好感動,甘早起身就係怕我地錯過佐時間,畫佐張地圖俾我地,又教佐我一次點行,呢次吾俾廣州仔帶路,費事又錯佐,1人帶佐幾支水就出發。


由於今日既天氣吾好,好大霧,入到山又大風,吹到死死下,feel到d霧係面前飛過,露水整到對鞋對腳都濕晒,對腳琴日又俾d倒刺刺到開晒花,今日一濕水就la住la住甘,一開始仲以為咩事,2個人都係度話吾知俾咩咬,望真d損晒,成腳都係,一條條甘紅晒,原來琴日懶得跨過d樹枝,好多時都就係甘拖住過。






大自然的威力,行雷閃電的後果












終於到了,再行就係死路了面前就係90度既山邊,當年打戰的敵人都過吾到。係呢個戰台玩佐好耐,直到開始落雨,我地就即刻返轉頭。 

雨水愈落愈大,泥地滑到飛起,由於我地入去時冇買票要找遠路既山邊落,如果吾係俾人捉到一樣要買票,因為真係吾想晒佐呢25元,所以繼續逃票。差點就滾落山底!









就係由呢個山洞頂水平線對上小小開始滾住落,腦海一片空白,對手只懂得係甘捉,粗口橫飛,廣州仔係甘叫我捉住呀!捉住呀!好彩係火車上有祈禱,滾既方向就滾得好岩,直接滾落火車路,腳跟落地,之後係廣東休息佐幾日行吾到!

回過神其實已經落狗屎,但頭先大命不死,已忘記一切,問廣州仔有冇買保險,原來佢冇買,我話我有買,佢就話甘死佐都抵,有一百幾十萬。就係果下我呆了呆,想了想若我真係死係旅遊上會點呢!心中其實已有答案了,但一直不敢說出黎。



回到徐大叔家成身濕晒,草草食了個早餐又要離別了





離開時雨水更大了,徐大媽就係度幫我地裝水,裝佐幾支俾我地,原來佢有幫我地放起d空瓶,叫我地省點花錢,多去幾個地方玩玩,多看看不同的世界。

徐大叔既媽媽就係甘係度叫我地,孩子小心,路上小心,注意身體!我也祝福她


徐大叔憑記憶同我地收錢,我地拿了多少支水,幾支渒酒,幾支可樂全憑記憶,最後的零頭還不收我們,說我們是學生,不讓我們花多一分錢!

直到徐大叔送我地上車,我又慌忙用手指按住,怕俾人看到。



2 則留言: