2011年7月23日星期六

背著背包,開始我的自由行

從小我就不愛被約束,家人也很人配合,細細個就俾我自己決定事情,從不反對我既意願,也不會怪責我做錯了什麼,係甘既環境下我愈成長變得愈強大。


今日我踢著拖鞋,帶了頂帽,背著個60L同一個30L既背包就出發,從太子的家走到MK火車站搭MTR去紅磡坐3點既火車去北京,早了個多小時去到,蛋散幾件坐係大堂,我都搵個能全視既位放低背包,行下坐下睇書過日神,過佐冇耐,一班一班
既旅行團出現,嘩好似打戰甘人山人海,廣播一講紅磡去北京既旅客可以準備上車,1個2個李李LALA甘行埋去,我當然吾汁輸狗沖了,落到去見到九龍-北京西果幾個字心情好似好熱血甘,見到D家庭係度影相,甘我又影返張了,上到車搵到我個位,嘩!屌佐聲!我已經狗沖你仲快過我霸佐我個位坐係度,靚妹個位我個WO,啊不好意思我知道,我不夠力把行李放上去,你能幫幫我嗎﹖當然可以啦我答到。原來小妹妹係黎香港讀大學,小妹妹其實年齡比我大,小妹妹吾識講廣東話,但識聽,我都一樣吾識講普通話,要小妹妹講野慢D我就能聽得明,我地天地南北乜都講立法會飛野又講,全車廂既人都訓佐我地都係度吹水,直到大家都有睡意。但我吾知點解訓吾著,又起身坐係走廊度聽歌,播到黎瑞恩 一人有一個夢想不斷甘重播係甘聽,特別果句一人有一個夢想,我就係度幻想我既夢。

一覺醒來就已經在黃河上, 黃河不過如此相我都懶得影了,開始汁返D野準備落火車了,食過午飯訓醒火車已經係北京市內了,落佐火車入境中國,
小妹妹因為家住青島所以夜晚會轉車返家。火車站廣場是那麼既大,買了張地圖開始查找青旅既地址,心情是緊張的,怕俾人偷東西,怕俾人搶野,擔心身邊既人會否對我不利,這些擔心多得我D朋友在我出發前係WHATSAAP,SEND各種新聞俾我睇,這樣的心情一直維持到第2日。

上了 BUS我問賣票的人是否到我的目的地,佢聽吾明,我就把地址俾佢睇,佢居然話吾到,叫我半路落車坐地鐵,北京2層BUS後門之後冇坐位,好闊好闊只有賣票既人可以坐係入邊en en腳收錢,其他人全部上上層or企係度,可能佢見我背著2個背包叫我坐入邊,其他人想入去坐全部俾佢罵到飛起,坐佐冇耐佢叫我落車,指指後邊,落佐車見到地鐵站大聲地係車外叫佐聲謝謝,佢回佐句玩得開心!果下個心係甜既,激動既。

落到地鐵站,企係度感覺下北京既人先,左望望右望望,呢個時候居然有職員過黎問我要去邊,我把地址俾佢睇,佢教我買票建議我買張北京通,以後坐車有4折吾用可以退佐佢,甘著數我緊係買啦。北京坐地鐵全部野都要過機,我心諗睇下偷吾偷到雞吾過先,當然俾我鼠過佐啦! 
搵到住果間青旅,check in時個靚女姐姐看到我個名同年齡話你好小呀!你的名字好可愛呀!我笑了笑說我人更可愛呀,成年了不小了吧!我d普通話好吾掂,但佢聽得明!大家係度笑。之前上網book佐16人間,35元晚會員30,一間房16個人住。
check in完即刻沖涼訓教,但訓訓下俾個香港人講電話吵醒佐,吾緊要實在太累了繼續訓!

我就係訓呢張既上床


20110723

沒有留言:

發佈留言